6-daagse Rozenreis naar het Oosten van Schotland van zondag 12 juli t/m vrijdag 17 juli 2015

De Nederlandse Rozenvereniging organiseert in samenwerking met Garden Tours, een exclusieve vlieg/touringcarreis naar de mooiste privétuinen langs de ‘Scottish Borders’. Bezoek aan een aantal bijzondere kastelen met hun tuinen en parken, vrije tijd in de stad Edinburgh, een rondleiding door Lochcarron of Scotland, een tartanfabriek en de befaamde whisky distilleerderij Glenkinchie staan op het programma.

Prijzen:

Reissom: € 1125,-  p.p. op basis van een 2-persoonskamer bij deelname van minimaal 36 personen. Toeslag 1-persoonskamer: € 135,- Inclusief: vliegtickets met de KLM van Amsterdam- Newcastle, Edinburgh- Amsterdam met luchthavenbelasting, vervoer bagage 20 kg p.p. Vervoer ter plaatse per Schotse touringcar met airco en ervaren Schotse chauffeur, 5 nachten verblijf in het 4* Macdonald Cardrona Hotel, Golf & Spa in kamers met toilet en privébadkamer, incl. ontbijt en diner, lunches (2) waar aangegeven, entrees tuinen en genoemde kastelen en huizen, koffie/thee waar vermeld, programmaboekje bij vertrek alsmede reisleiding en gidsen.
De reis is voorbereid door Henk Eschbach en wordt begeleid door ons lid en reisleidster van Garden Tours, Netty Verdouw.

Aanmelden is mogelijk vanaf zaterdag 31 januari tot en met uiterlijk vrijdag 18 februari 2015. Inschrijven en/of meer informatie: Netty Verdouw, Warmoesland 31, 2635 LB  Den Hoorn (ZH), tel. 015-2566568. Bij voorkeur per email: nettyverdouw@live.nl.

Zie voor uitgebreide info onder ‘buitenlandse rozenreizen’

7 Tyninghame House

Previous Foto's excursie Warmond en Voorburg
Next Algemene Ledenvergadering 2015

Nieuwsbrieven van de World Federation of Rose Societies

Beste lezer, De Nederlandse Rozenvereniging is sinds de oprichting van de van de ‘World Federation of Rose Societies’ in 1968, lid. Een wereldwijd overkoepelende federatie van 40 rozenverenigingen, afgekort WFRS.

Symposium Dé Roos en doop nieuwe roos door Koningin Máxima

Vandaag, dinsdag 13 juni 2017, staan er grote dingen op rozengebied te gebeuren in Winschoten. Dit jaar bestaat het Rosarium in het Stadspark van Winschoten 50 jaar en dat wordt

Verslag 2-daagse tuinenreis Friesland 4 en 5 augustus 2017

Tijdens de 2-daagse tuinenreis Friesland hebben we vijf tuinen bezocht. Dag 1 De eerste stop was de Oevertuin in De Blesse. Hier werden we welkom geheten met een kopje koffie,