Algemene Ledenvergadering 2015
1 maart 2015 3131 Views

Algemene Ledenvergadering 2015

Algemene Ledenvergadering 2015 met aansluitend een lezing door Epco Runia

Met genoegen nodigt het bestuur u uit voor de Algemene Ledenvergadering 2015 die op zaterdag 14 maart 2015 plaatsvindt in Hotel ’t Paviljoen in Rhenen.

10.15 – 11.00 uur

Aankomst en ontvangst met koffie of thee en een lekkernij.

11.00 – 12.00  uur

Algemene Ledenvergadering

Download agenda Algemene Ledenvergadering Nederlandse Rozenvereniging 14 maart 2015

12.15 – 13.30 uur

Een lezing door Epco Runia over Bloemstillevens in de Gouden Eeuw

ALV 4 Willem van Aelst

Kunsthistoricus Epco Runia zal een lezing over Hollandse en Vlaamse bloemstillevens uit de Gouden Eeuw verzorgen. Epco Runia (1963) is Hoofd Educatie van het Mauritshuis in Den Haag, een museum met een belangrijke verzameling Hollandse en Vlaamse schilderkunst uit de 17e eeuw, de Gouden Eeuw. Hij deed onderzoek naar de bloemstillevens uit die periode en schreef het boek Bloemen in het Mauritshuis (2007).

13.30 uur

Lunchbuffet

Kosten en aanmelding

De kosten voor de Algemene Ledenvergadering zijn voor rekening van de Nederlandse Rozenvereniging.

De kosten voor de lunch bedragen  € 18,50 p.p. Betaling via de penningmeester t.n.v. Nederlandse Rozenvereniging te Rotterdam op bankrekeningnummer Rabobank NL06 RABO 0343 6720 14 of ING Bank NL90 INGB  0001 3452 45 onder vermelding ‘Algemene Ledenvergadering 2015’ en lidnummer.

Aanmelding, ook als u alleen aan de Algemene Ledenvergadering en niet aan de lunch wilt deelnemen, graag uiterlijk 5 maart 2015 bij Lianne Nouwens per e-mail lianne.nouwens@xs4all.nl, of telefonisch 06-51223374

Stukken

De volgende stukken zijn vanaf 10.15 uur in de vergaderzaal beschikbaar:

• Notulen Algemene Ledenvergadering 2014
  • Jaarverslag 2014
  • Financiële stukken 2014/2015

Vanaf begin maart 2015 zijn deze stukken via de website beschikbaar of aan te vragen bij de secretaris per e-mail lianne.nouwens@xs4all.nl of telefonisch 06-51223374.

Locatie en routebeschrijving

Hotel ‘t Paviljoen
Grebbeweg 103-105
3911 AV Rhenen
0317-619003

Per auto

Komende vanuit Utrecht/Arnhem/Oberhausen (A12):

Neem afrit 23a “Veenendaal-Rhenen” en volg de N233 richting Rhenen. neem na circa 12,5 kilometer de afslag Rhenen, onder het viaduct door en bij de stoplichten rechtsaf (Grebbeweg)

Het hotel bevindt zich na circa 800 meter aan uw linkerzijde.

Komende vanuit Gorinchem en Den Bosch (A15):

Neem afrit 35 “Ochten” en volg de N233 richting Rhenen, neem na circa 5 kilometer de afslag Rhenen en ga linksaf. Bovenaan bij de stoplichten gaat u rechtsaf (Grebbeweg)

Het hotel bevindt zich na circa 800 meter aan uw linkerzijde

Openbaar vervoer

Per trein naar station Rhenen. U slaat op de Zwarteweg rechtsaf naar de Grebbeweg. Na circa 10 minuten lopen, treft u het hotel aan uw linkerzijde aan.

De buslijnen 50 (Utrecht-Rhenen-Wageningen), 80 (Amersfoort-Rhenen-Wageningen) en 45 ( Tiel-Rhenen-Wageningen) stoppen allen bij bushalte Ouwehands Dierenpark (Grebbeweg 111).  Na circa 2 minuten lopen, treft u het hotel aan uw rechterzijde aan.

Previous 6-daagse Rozenreis naar het Oosten van Schotland van zondag 12 juli t/m vrijdag 17 juli 2015
Next Nazomerbijeenkomst zaterdag 5 september 2015

Exclusieve excursie naar Wageningen op zaterdag 3 juni 2017

Het bestuur heeft het genoegen u uit te nodigen voor een exclusieve excursie op zaterdag 3 juni 2017. Wij komen samen om 9:45 uur in het “Hof van Wageningen”, Lawickse