Herfst Fair Botanische Tuin Kerkrade 24 september 2017

EEN KIJKJE NEMEN EN GENIETEN OMDAT WE HET NAJAAR PAS ECHT GEZELLIG WILLEN MAKEN

Op zondag 24 september 2017 van 10:00 – 17:00 uur organiseert de Botanische Tuin Kerkrade weer haar jaarlijkse Herfst Fair. Flaneren en bewonderen, zien en gezien worden, kijken en genieten. Dat is het Herfst fair gevoel en u kunt er deel van uitmaken.
De Herfst Fair vindt plaats in een prachtig Engelse Landschapstuin, die tevens een pracht decor vormt voor een grote verscheidenheid aan kramen en producten. Ontdek al het goede dat de Herfst met zich meebrengt. Genieten van ambachtelijke lekkernijen en streekproducten, herfstdecoraties, brocante, Dahlia’s en Hortensia’s in alle kleuren en maten.

Op het tuinterras kunt u heerlijk ontspannen en genieten van de sfeervolle muzikale optredens. Met een heerlijke kopje koffie en vlaai of een heerlijk wijntje genietend van de vroege herfst. De entree bedraagt € 4,00. Houders van onze jaarkaart (donateurs) hebben gratis entree. Kinderen tot en met 12 jaar (onder begeleiding) hebben eveneens gratis toegang. Honden zijn helaas niet toegestaan (hulphonden voor mensen met een beperking vanzelfsprekend wel).

Een informatiestand van de Nederlandse Rozenvereniging is aanwezig.

Tot ziens,
Marga Verwer

Botanische Tuin
Sint Hubertuslaan 74
6467 CK Kerkrade

Previous Nieuwsbrieven van de World Federation of Rose Societies
Next Verslag Najaarsbijeenkomst Landgoed Huis Doorn op 23-09-2017

Algemene Ledenvergadering 2015

Algemene Ledenvergadering 2015 met aansluitend een lezing door Epco Runia Met genoegen nodigt het bestuur u uit voor de Algemene Ledenvergadering 2015 die op zaterdag 14 maart 2015 plaatsvindt in

Rozensnoeidemonstraties De Wilde, op 4, 11, 18 en 25 maart 2017

Rozensnoeidemonstraties van Rozenkwekerij De Wilde. Door de nog steeds grote belangstelling organiseert Rozenkwekerij De Wilde de snoeidagen op maar liefst 4 zaterdagen in maart in 2017. Het is de maand

Nieuwsbrieven van de World Federation of Rose Societies

Beste lezer, De Nederlandse Rozenvereniging is sinds de oprichting van de van de ‘World Federation of Rose Societies’ in 1968, lid. Een wereldwijd overkoepelende federatie van 40 rozenverenigingen, afgekort WFRS.