Kerst- en Nieuwjaarswensen uit binnen- en buitenland

Beste leden en toekomstige leden,

Het bestuur van de vereniging wenst u gezellige Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar met bijgaande ‘digitale kaart’. Met een historische tuinroos van vóór 1800 uit het prachtige Belmonte Arboretum Wageningen. In relatie tot de Kerstdagen was ook de puur witte Heilige roos – Rosa x richardii toepasselijk geweest, maar die komt er hier bij als toegift, deze roos bloeide eveneens in het Arboretum Belmonte.

9089-20170603 - Heilige roos

De foto’s zijn gemaakt tijdens onze excursie op 3 juni j.l. en u kunt het verslag met meer foto’s nog eens lezen in het Rozenbulletin van juli 2017 of op deze pagina het korte verslag op de website.

Kerst- en Nieuwjaarswensen uit het buitenland

Van de World Federation of Rose Societies (WFRS) heeft onze secretaris Kitty Karis verschillende internationale Kerst- en Nieuwjaarskaarten ontvangen en willen deze graag met u delen.

Derek Lawrence, executive director van de WFRS schreef op 7 december j.l.:

Dear Member Countries of the World Federation of Rose Societies,
I have great pleasure in enclosing seasonal greetings from the President, and Members of our organisation.
When I receive more messages, I will automatically forward them to you.
May I take this opportunity to wish you a very Happy Christmas and a prosperious New Year.
With Kind Regards,
Derek

Beste Landenleden van de World Federation of Rose Societies,
Ik heb het genoegen u de beste wensen toe te sturen van de President (Kelvin Trimper) en leden van onze organisatie. Wanneer er meer wenskaarten binnenkomen stuur ik die eveneens aan u door. Gebruikmakend van deze gelegenheid, wens ik u allen een gelukkig Kerstfeest en een voorspoedig Nieuwjaar,
Met vriendelijke groeten,
Derek

Inmiddels zijn er kaarten ontvangen van Kelvin en Melanie Trimper – WFRS en uit:
Australië, Argentinië, Uruguaya, Japan, India en Zuid-Afrika.
16 december de wenskaart van Denemarken ontvangen en de uitnodiging voor de 18e World Rose Convention in juni / juli 2018.
17 december – de wenskaarten uit België en Slovenië en van Rosa & Harley Eskelund en Gérald & Christina Meylan.
19 december – de wenskaarten uit Noord-Amerika, Polen, Frankrijk, Nieuw Zeeland en Ethel Freeman.
20 december – de wenskaart van Dr. Tommy Cairns & Luis Desamero aan alle leden van de World Federation of Rose Societies en Kees Mirande.
21 december – de wenskaart uit Italië, Associazione Italiana della Rosa en van Bernard Lafaut, Rosa Belgica.
22 december – de kaarten uit Iceland, USA en familie Meilland (Frankrijk). (Spanje en Slowakije waren te klein).
24 december – via Henk Verschuur een kaart van Museo Giardino Della Rosa Antica (Italië) met een link naar de website van het museum.
31 december – de wenskaart uit Rusland met een link naar de website van de kwekerij bij Moskou.
2 januari 2018 – de nieuwjaarswens van Hennie Droste.
Update 6 januari – 2 kaarten uit Japan en ?

Tot ziens op de Nieuwjaarsbijeenkomst op 13 januari 2018
Dick Schenk, Kitty Karis, Leny Franken-Nuijten, Kees Mirande en Hans Homburg

Previous Nieuwjaarsbijeenkomst za 13 januari 2018 in Museum MORE te Gorssel
Next Verslag Nieuwjaarsbijeenkomst in Museum MORE op 13 januari 2018