PR activiteit voor nieuwe leden
27 juli 2017 125 Views

PR activiteit voor nieuwe leden

Om de ledenwerving eenvoudig te maken is een brochure gemaakt met een “Welkom bij de Nederlandse Rozenvereniging”. De vereniging wordt hierin voorgesteld met de onderwerpen: Rozenbulletin, website en verenigingsactiviteiten. Met de aangehechte BON kunnen geïnteresseerde rozenliefhebbers of degenen die dat willen worden zich aanmelden voor het lidmaatschap van de vereniging.

In het Rozenbulletin nr. 180 van juli 2017 is deze brochure meegezonden om onze leden te informeren en hen in de gelegenheid te stellen deze aan vrienden, familie of kennissen te geven. Op deze wijze kunnen rozenliefhebbers makkelijk lid worden als zij meer willen lezen over rozen.

U kunt zich ook eenvoudig als nieuw lid aanmelden via het formulier op deze website

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van de Nederlandse Rozenvereniging

Previous Rosarium Westbroekpark op 17 juli 2017
Next Najaarsbijeenkomst Landgoed Huis Doorn 23 september 2017

Na vijf jaar eindelijk bloeiende “la Belle Sultane”

Soms doen ze het goed , soms hebben ze wat meer tijd nodig, vijf /zes jaar geleden la belle sultane gekocht, groeien maar geen bloemen.. 8-( Vorig jaar maar eeins

Nieuwsbrieven van de World Federation of Rose Societies

Beste lezer, De Nederlandse Rozenvereniging is sinds de oprichting van de van de ‘World Federation of Rose Societies’ in 1968, lid. Een wereldwijd overkoepelende federatie van 40 rozenverenigingen, afgekort WFRS.

Verslag 2-daagse tuinenreis Friesland 4 en 5 augustus 2017

Tijdens de 2-daagse tuinenreis Friesland hebben we vijf tuinen bezocht. Dag 1 De eerste stop was de Oevertuin in De Blesse. Hier werden we welkom geheten met een kopje koffie,