Het Rozenbulletin

Om hun pracht, geur en kleur, houden veel mensen van rozen. Zeer terecht, maar de verzorging schrikt ook mensen af. Rozenliefhebbers ontbreekt het vaak aan voldoende informatie. Glanzende tijdschriften geven soms hier en daar een paar tips, maar nooit zo uitgebreid en veelomvattend als het Rozenbulletin van de Nederlandse Rozenvereniging. Het is niet in de boekhandel of kiosk verkrijgbaar. Vier keer per jaar wordt het aan de leden toegestuurd. Het is kleurig geïllustreerd en van de eerste tot en met de laatste pagina vol rozennieuws en deskundige adviezen o.m. van rozenkwekers, tuinexperts, botanici en ervaren medeleden.

Bijvoorbeeld over:

• aankoop rozen, het planten en bemesten op diverse grondsoorten
  • verzorging het hele jaar rond en snoeien van de verschillende groeivormen
  • combinaties met andere planten en omgaan met luizen en andere ‘plagen’.

Dit alles betreft zowel moderne als oude rozen. Wij beschouwen het Rozenbulletin dan ook als het hart van onze vereniging.

Adverteren in het Rozenbulletin

Het Rozenbulletin verschijnt 4x per jaar: januari, april, juli en oktober. Indien u een advertentie in het Rozenbulletin wilt plaatsen, kunt u hierover contact opnemen met de eindredactie: eindredactie@rozenvereniging.nl

Wilt u tot plaatsing overgaan, geef dan aan welk formaat, voor hoe lang en de datum van ingang. De eindredacteur/secretaris zal u dan een advertentieovereenkomst sturen.

De kosten (2023) van een advertentie bedragen:

formaat 1 jaar (full colour) eenmalig (full colour)
1/4 pagina (h:5.5x b:19.3)
€ 240,-
€ 100,-
1/2 pagina (h:13.5x b:19.3)
€ 475,-
€ 200,-
1 pagina (h: 26.2x b:19.3)
€ 850,-
€ 400,-

Persberichten, artikelen en advertenties

Persberichten, artikelen en advertenties ten behoeve van het Rozenbulletin worden door de redactie in behandeling genomen: eindredactie@rozenvereniging.nl

Aanleverdata kopij Rozenbulletin

De aanleverdata van kopij voor het Rozenbulletin zijn:

• Rozenbulletin 202: januari 2023, kopij aanleveren vóór 9 december 2022
  • Rozenbulletin 203: april 2023, kopij aanleveren vóór 10 maart 2023
  • Rozenbulletin 204: juli 2023, kopij aanleveren vóór 9 juni 2023
  • Rozenbulletin 205: oktober 2023, kopij aanleveren vóór 8 september 2023
  • Rozenbulletin 206: januari 2024, kopij aanleveren vóór 9 december 2023

Aanleverspecificaties kopij voor het Rozenbulletin

Teksten (kopij), digitaal, bij voorkeur in Word (.docx).
Foto’s, logo’s of ander beeldmateriaal, digitaal en in hoge resolutie (zo groot mogelijk).

Alle content digitaal aanleveren via WeTransfer op het e-mailadres van de eindredactie: eindredactie@rozenvereniging.nl