Workshop Rozen van papier op 9 en 11 november 2017

Op donderdag 9 en zaterdag 11 november geeft Janny van der Vliet workshops ‘Rozen maken van papier’ van 13-17 uur in Amersfoort. Op haar website kunt u zich opgeven via de pagina contact of u bekijkt haar mooie website www.rozenvanpapier.com

Janny heeft een passie voor rozen. Zij ontwerpt en creëert al heel lang prachtige rozen van papier die een wonderlijke echtheid benaderen in wit of pasteltinten. Om deze kunst te leren is deze workshop een bijzondere kans. Onder deskundige leiding gaat er een creatieve rozenwereld voor u open en vervaardigt u uw eigen droomrozen in vorm en kleur.

Na inschrijving via haar website ontvangt u alle informatie.

Hans Homburg
5 oktober 2017

Previous Verslag Najaarsbijeenkomst Landgoed Huis Doorn op 23-09-2017
Next Rozen planten in november