6-daagse Rozenreis naar het Oosten van Schotland van zondag 12 juli t/m vrijdag 17 juli 2015

De Nederlandse Rozenvereniging organiseert in samenwerking met Garden Tours, een exclusieve vlieg/touringcarreis naar de mooiste privétuinen langs de ‘Scottish Borders’. Bezoek aan een aantal bijzondere kastelen met hun tuinen en parken, vrije tijd in de stad Edinburgh, een rondleiding door Lochcarron of Scotland, een tartanfabriek en de befaamde whisky distilleerderij Glenkinchie staan op het programma.

Prijzen:

Reissom: € 1125,-  p.p. op basis van een 2-persoonskamer bij deelname van minimaal 36 personen. Toeslag 1-persoonskamer: € 135,- Inclusief: vliegtickets met de KLM van Amsterdam- Newcastle, Edinburgh- Amsterdam met luchthavenbelasting, vervoer bagage 20 kg p.p. Vervoer ter plaatse per Schotse touringcar met airco en ervaren Schotse chauffeur, 5 nachten verblijf in het 4* Macdonald Cardrona Hotel, Golf & Spa in kamers met toilet en privébadkamer, incl. ontbijt en diner, lunches (2) waar aangegeven, entrees tuinen en genoemde kastelen en huizen, koffie/thee waar vermeld, programmaboekje bij vertrek alsmede reisleiding en gidsen.
De reis is voorbereid door Henk Eschbach en wordt begeleid door ons lid en reisleidster van Garden Tours, Netty Verdouw.

Aanmelden is mogelijk vanaf zaterdag 31 januari tot en met uiterlijk vrijdag 18 februari 2015. Inschrijven en/of meer informatie: Netty Verdouw, Warmoesland 31, 2635 LB  Den Hoorn (ZH), tel. 015-2566568. Bij voorkeur per email: nettyverdouw@live.nl.

Zie voor uitgebreide info onder ‘buitenlandse rozenreizen’

7 Tyninghame House

Previous Foto's excursie Warmond en Voorburg
Next Algemene Ledenvergadering 2015

Jubileumfeest 60-jarig Rosarium Vondelpark 1958 op 1 juli 2018

Op zondag 1 juli 2018 van 10:30 tot 16:30 uur wordt het 60-jarig jubileum van het huidige Rosarium Vondelpark 1958 gevierd. Er staan die dag verschillende informatiekramen. De Nederlandse Rozenvereniging

Jubileumboek 50 Golden Years WFRS

Jubileumboek 50 Golden Years World Federation of Rose Societies – WFRS De 18e World Rose Convention werd van 28 juni t/m 4 juli 2018 in de hoofdstad van Denemarken gehouden.

Verslag 2-daagse tuinenreis Friesland 4 en 5 augustus 2017

Tijdens de 2-daagse tuinenreis Friesland hebben we vijf tuinen bezocht. Dag 1 De eerste stop was de Oevertuin in De Blesse. Hier werden we welkom geheten met een kopje koffie,