3 juli 2019 587 Views

Dag van de Roos op za 13 juli 2019

Op zaterdag 13 juli 2019 kunt u genieten in het grootste rosarium van Nederland.

De traditionele Dag van de Roos in het Westbroekpark in Den Haag wordt gelijktijdig gehouden met de 59e editie van het Internationale Rozenconcours.
Wel verschillende begintijd en eindtijd, resp. 10-16 uur en 12-19 uur.

Informatie van de gemeente Den Haag over het Internationale Rozenconcours

NIEUWS 14 juli 2019

Na deze aankondiging zijn er 3 verslagen gepubliceerd, zie het verslag Uitreiking Gouden Roos van Den Haag

Publieksprijs Rosarium Westbroekpark

Het publiek kan de mooiste roos uit het park kiezen, 40 jaar geleden werd deze publieksprijs ingevoerd.

19e Internationale Rozenconcours 10 juli 1979 – 40 jaar geleden

40 jaar geleden werd het 19e Internationale Rozenconcours in het rozenbulletin van juli 1979 aangekondigd en het artikel zag er zo uit.
De oude rozenbulletins vindt u op de pagina Rozenbulletin-Showmap en dit is de volledige pdf uitgave rozenbulletin juli 1979

59e Internationaal Rozenconcours

Een internationale vakgroep van rozenkwekers en andere deskundigen beoordelen een selecte groep rozen en daaruit volgen aanbevelingen en de prijzen brons, zilver en goud. De hoogste onderscheiding leidt tot de Gouden Roos van Den Haag, vorig jaar gewonnen door de Nederlandse rozenkweker Marco Braun met de roos Groei & Bloei.
Het artikel kunt u lezen op de pagina Gouden Roos van Den Haag

Ook een Engelse Fair op za 13 juli 2019

Op deze dag ook een Engelse Fair met verschillende kramen met informatie, een mogelijkheid om rozen te kopen, creatieve activiteiten met medewerking van Groei & Bloei afdeling Den Haag.
Gratis toegang. De Nederlandse Rozenvereniging is ook aanwezig om uw vragen te beantwoorden. Tot ziens in Den Haag!

Platte grond Westbroekpark

Adres: hoofdingang Westbroekpark tegenover adres Kapelweg 18, Den Haag.
Aan de Kapelweg 18 zit brasserie ‘Greens in the Park’, die op za 13 juli 2019 de hele dag gesloten is.

Tekst Hans Homburg

Previous PR activiteiten bij evenementen 2019
Next Goud voor landschapstuin 't Meihuus in Gelderland

Herfstdag Slot Zuylen 7 oktober 2018

Zondag 7 oktober 2018 van 11 – 17 uur vindt de traditionele Herfstdag plaats in Slot Zuylen en de Nederlandse Rozenvereniging is daar aanwezig voor het geven van informatie en

Gelukkig Nieuwjaar – Happy New Year!

De Nederlandse Rozenvereniging wenst u allen een gelukkig en mooi nieuw rozenjaar!

Koningin Máxima bezoekt Rosarium Winschoten

Met trots kunnen we aankondigen dat Koningin Máxima het Rosarium van Winschoten bezoekt op 13 juni 2017 vanwege het 50-jarig jubileum van deze grote rozentuin in het Stadspark. Op dinsdag is zij