Disclaimer

De Nederlandse Rozenvereniging streeft ernaar om op of via deze website steeds correcte en actuele informatie weer te geven. Wij kunnen echter niet garanderen dat de informatie juist is op het moment dat deze wordt ontvangen. De Nederlandse Rozenvereniging is niet aansprakelijk voor onjuistheden of onvolledigheden op onze website. Ook is zij niet aansprakelijk voor de gevolgen van het gebruik van deze informatie.

De Nederlandse Rozenvereniging wijst uitdrukkelijk alle aansprakelijkheid af voor directe, indirecte, incidentele, of speciale schade die het gevolg is van, of op een of andere manier te maken heeft met, uw toegang tot of het gebruik van deze website, met inbegrip van, maar niet beperkt tot het gebruik van de informatie op deze website.

De Website van de Nederlandse Rozenvereniging bevat weblinks. Deze links zijn puur ter info en de Nederlandse Rozenvereniging is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze websites, het gebruik dat ervan zou kunnen worden gemaakt en de eventuele consequenties hieruit voortvloeiende.

The information in this web site has been provided by members of the Dutch Roses Society (= Nederlandse Rozenvereniging). While the information is believed to be true and accurate, neither the Dutch Roses Society, the authors, the webmaster nor the society members can accept any legal responsibility for any errors, mistakes, typos or omissions that may have been made. The Dutch Roses Society makes no warranty, expressed or implied with respect to the material contained herein.

We have no association and hold no responsibility for the links on this site!