Doop van de Kordes roos ‘Orangerie’ op 2 juli 2017
9 juni 2017 2435 bekeken

Doop van de Kordes roos ‘Orangerie’ op 2 juli 2017

Uitnodiging van Luc Van Esser aan de leden van de Nederlandse Rozenvereniging om op zondag 2 juli 2017 vanaf 10:30 uur aanwezig te zijn voor de doop van de Kordes roos ‘Orangerie’ in het Rosarium Geistinger Landhoff, Beekstaat 13 Geistingen (België) nabij Maaseik. De eigenlijke doop start om 11 uur.

Meter: Gravin Henrianne de Briey, vicepresident Europa WFRS
Peter: Benoit Friart, burgemeester van Le Roeulx.

Graag vernemen we voor 27 juni in een antwoord naar lucvanesser@hotmail.com of u aanwezig zal zijn.

Met vriendelijke groet,
Voorzitter Rozenvrienden
Jos Rogiers

Website Rozenvrienden www.rozenvrienden.be