Doop van de Kordes roos ‘Orangerie’ op 2 juli 2017
9 juni 2017 2794 bekeken

Doop van de Kordes roos ‘Orangerie’ op 2 juli 2017

Uitnodiging van Luc Van Esser aan de leden van de Nederlandse Rozenvereniging om op zondag 2 juli 2017 vanaf 10:30 uur aanwezig te zijn voor de doop van de Kordes roos ‘Orangerie’ in het Rosarium Geistinger Landhoff, Beekstaat 13 Geistingen (België) nabij Maaseik. De eigenlijke doop start om 11 uur.

Meter: Gravin Henrianne de Briey, vicepresident Europa WFRS
Peter: Benoit Friart, burgemeester van Le Roeulx.

Graag vernemen we voor 27 juni in een antwoord naar lucvanesser@hotmail.com of u aanwezig zal zijn.

Met vriendelijke groet,
Voorzitter Rozenvrienden
Jos Rogiers

Website Rozenvrienden www.rozenvrienden.be

Graag attentie voor een prachtige video gemaakt door PlattelandsTv Tuin & Passie van circa 17 minuten. Dit unieke Rosarium in Belgisch Limburg is een top-rozentuin en Luc van Esser wordt geïnterviewd in 2016 www.plattelandstv.be

Vorige Week van de Potroos Lottum 18-25 juni 2017
Volgende Excursie Rosarium Vondelpark Amsterdam op 21 juni 2017

Bloemstillevens

Begin deze maand vroeg ik of er leden waren die hun schilderwerk met ons wilde delen. Hierbij een eerste expositie van 3 bloemstillevens in olieverf op linnen van Kees Mirande.

Excursie Lottum zaterdag 11 juli 2020

De Excursiecommissie Binnenland nodigt u uit om deel te nemen aan de zomerexcursie op zaterdag 11 juli 2020. Wij zijn te gast bij Tuin Verheggen, bij De Rozenhof en bij

Kort verslag excursie HET DEPOT en Belmonte Arboretum 3 juni 2017

Na de koffie met een petit four in het Hof van Wageningen reden we naar het museum HET DEPOT aan de Arboretumlaan 4. Eerst bezochten we het zonnige Arboretum De