Excursie Lottum zaterdag 11 juli 2020

De Excursiecommissie Binnenland nodigt u uit om deel te nemen aan de zomerexcursie op zaterdag 11 juli 2020.

Wij zijn te gast bij Tuin Verheggen, bij De Rozenhof en bij Tuincentrum Lottum. Drie adressen dus met volop (rozen)geur en kleur.

Tuin Verheggen

Wij starten onze dag vanaf 10 uur met een bezoek aan Tuin Verheggen. We worden hier met koffie, thee en Limburgs-lekkers ontvangen door de heer en mevrouw Verheggen.

Na de koffie worden we rondgeleid langs de verschillende borders met mediterrane planten, vaste planten, veel dahlia’s en ook rozen, in gevarieerde kleurencombinaties, maar ook in de vierkleurentuin op kleur. Rond 12 uur gebruiken we hier ook de lunch.

De Rozenhof

Om 13uur vertrekken we naar De Rozenhof in het centrum van Lottum. U kunt de auto aldaar parkeren op het marktplein. We worden ontvangen door vrijwilligers van het kenniscentrum en rondgeleid langs de borders met ADR-rozen in het rosarium.
Meer informatie over De Rozenhof kunt u vinden op de website www.derozenhoflottum.nl

Tuincentrum Lottum

We vervolgen onze excursie om 14.30 uur naar Tuincentrum Lottum waar we worden ontvangen door de heer Vic Keltjens. Hij zal ons vertellen over zijn bedrijf en is graag bereid om zijn kennis over rozen met ons te delen. En uiteraard kunnen we genieten van het uitgebreide assortiment dat er te koop is. Meer informatie over deze tuin kunt u vinden op de website www.rozenlottum.nl

Dagje Lottum

Dagje Lottum dus met drie adressen op een steenworp van elkaar. Wij kijken ernaar uit u te mogen ontvangen en elkaar te ontmoeten.

Adressen

Tuin Verheggen, Horsterdijk 58, 5973 PP Lottum.
De Rozenhof, Markt 2, 5973 NR Lottum.
Tuincentrum Lottum, Grubbenvorsterweg 26, 5973 NB Lottum.
Alle adressen en routes worden goed aangegeven in de gangbare navigatiesystemen.

Aanmelding en kosten

Aanmelding voor deze excursie kan tot uiterlijk 9 juli 2020 bij Hennie Droste (email: hjgm.droste@gmail.com of via een telefoon/whatsapp-bericht op 06-51440030.
De kosten voor deze dag bedragen € 21 p.p.
Geef bij opgave het aantal personen door, alsmede eventuele dieetwensen en lidmaatschapsnummer.

Gelieve het bedrag over te maken op rekeningnummer NL90INGB0001345245 t.n.v. Nederlandse Rozenvereniging, graag met vermelding van uw lidmaatschapsnummer.
In verband met het reserveren van de lunch is uw aanmelding pas definitief na ontvangst van uw betaling.

Informatie excursie met foto’s

U kunt ook de pdf openen Excursie Lottum 11 juli 2020 met alle informatie en met foto-impressie van de drie adressen.

Graag tot ziens, de excursiecommissie binnenland.

Previous Rozenmaand juni 2020
Next Rosarium Noorderpark Amsterdam 25 juni 2020

Algemene ledenvergadering 4 maart 2017 te Rhenen

Algemene Ledenvergadering 2017 met aansluitend een presentatie door Frans Neuman van  rozenkwekerij Belle Epoque. Met genoegen nodigt het bestuur u uit voor de Algemene Ledenvergadering van 4 maart 2017 die