Excursie NRV naar Engeland 11 t/m 15 juni 2018
17 februari 2018 1614 bekeken

Excursie NRV naar Engeland 11 t/m 15 juni 2018

Op reis met de Nederlandse Rozenvereniging naar Kent en Sussex van 11 t/m 15 juni 2018

LOGEREN IN EEN SCHITTEREND ‘PALADIAN COUNTRY HOUSE’ EN 9 BEZOEKEN AAN DE MOOISTE TUINPROJECTEN VAN ZUID ENGELAND.

Voor deze vijfdaagse tuinen reis hebben wij beslag weten te leggen op een van de fraaiste hotel accomodaties in Zuid Engeland. U logeert luxueus in het vermaarde BUXTED PARK HOTEL temidden van een uitgestrekt landgoed.

Reis

Met een comfortabele bus steken we in 35 minuten het Kanaal over van Calais naar Folkestone met ‘Le Shuttle’. Om geen tijd te verliezen lunchen we de eerste reisdag met broodjes en drankjes aan boord van de bus.

Programma

Gedurende 5 dagen bezoeken we 9 uitmuntende tuincomplexen, wandelt u over de beroemde pier van Brighton, geniet u in de tuinen van Engelse lekkernijen of een verzorgde lunch, bezoeken we een kleine rozenkweker en dineert u ‘s avonds in het klassieke Buxted Park Hotel. Het zal u tijdens deze reis zeker niet ontbreken aan de nodige rozenpracht.

We bezoeken o.a. Godinton House, (12 acres tuinen en een rose garden), Great Dixter, (met een pub lunch), Hever Castle, (met zijn Italiaanse tuin en rozentuin), Arundel Castle, (thema tuinen), Ringmer Park, (met rozentuin), Garden Wisley, (met kassen, ommuurde tuinen en rozen), Borde Hill Garden, (thema tuinen met zeldzame planten en een Engelse high tea) en Goodnestone Park Gardens, (met sandwichlunch).

Kosten en informatie

Alle diners en 3 lunches zijn inclusief. Een keer luncht u op eigen gelegenheid. De reissom op basis van een twee persoons kamer bij deelname van minimaal 30 personen en maximaal 40 personen bedraagt € 895 p.p. Toeslag een-persoons kamer € 200.

Inbegrepen: vervoer per touringcar met chauffeur, overtocht met Le Shuttle, 4 nachten verblijf in het fraaie Buxted Park Hotel, inclusief ontbijt en 4 diners, 3 lunches, alle entree’s en versnaperingen in de tuinen, reisleiding.
Niet inbegrepen: een lunch, alcoholische drank bij diners, (verplichte) reisverzekering, calamiteiten fonds (2,50), persoonlijke uitgaven. U wordt verzocht een geldige ziektekostenverzekering bij u te dragen.
Deze reis is voorbereid en samengesteld door bestuurslid Kees Mirande onder toeziend oog van Netty Verdouw en wordt door haar begeleid als reisleidster van Garden Tours en NRV lid. De praktische uitvoering van deze reis is in handen van Garden Tours.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden bij voorkeur per email bij Netty Verdouw: nettyverdouw@live.nl of per telefoon: 015-2566568

Vorige Rozen planten vanaf maart
Volgende Workshops rozen snoeien 2018