Welkom bij de rozenvereniging
Een bloeiende start vol met informatie over rozen en méér!
De website voor rozenliefhebbers
Voor de liefhebbers van rozen, of voor wie meer wil weten over rozen of hun verzorging
Lid worden?
Als u lid wordt van de Nederlandse Rozenvereniging ontvangt u vier maal per jaar het Rozenbulletin.
Klik hier om u aan te melden als lid...
Previous slide
Next slide

Welkom bij de Nederlandse Rozenvereniging

Sinds 1966 zijn wij een vereniging van en voor rozenliefhebbers in Nederland. Onze vereniging wil door middel van bijeenkomsten, presentaties en excursies in binnen- en buitenland op een toegankelijke manier informatie en voorlichting geven aan iedereen die een liefde heeft voor en geïnteresseerd is in rozen.

Via de website van de Nederlandse Rozenvereniging delen wij graag onze passie voor rozen en kennis over rozen met u. U vindt er duidelijke informatie over verschillende zaken die met rozen te maken hebben, waaronder de verzorging van rozen, verschillende rozenrassen, rozenkwekers en rosariums.

Op onze website bij ‘Nieuws en Agenda’ vindt u welke leden-activiteiten voor de komende periode gepland staan.

Een vereniging voor wie?
Geniet u het hele jaar door van rozen? Deelt u graag met anderen uw gezamenlijke passie voor rozen? Dan is een lidmaatschap van de Nederlandse Rozenvereniging zeker iets voor u!

Als lid van de Nederlandse Rozenvereniging ontvangt u vier keer per jaar het door ons uitgegeven Rozenbulletin, een rijk geïllustreerd magazine. U vindt hierin onder meer volop nieuws en informatie over de verschillende rozenrassen en deskundige adviezen van rozenkwekers, tuinexperts, botanici én ervaren leden.

Het Rozenbulletin is alléén te verkrijgen als lid van onze vereniging. Het is niet te koop in de boekhandel of kiosk.

Lid worden van de Nederlandse Rozenvereniging
Wilt u lid worden van de Nederlandse Rozenvereniging? Dan heten wij u van harte welkom en kunt u zich hier aanmelden.

Als u liever eerst een proefnummer van het Rozenbulletin ontvangt, dan kan dat ook. Vraag hier uw gratis proefnummer aan.

Voordelen lidmaatschap

• Deelnemen aan excursies in binnen- en buitenland
  • Toegang tot diverse bijeenkomsten
  • Ontvang vier keer per jaar het Rozenbulletin

Het lidmaatschap bedraagt € 30,- per jaar, buitenlandse leden betalen € 35,- per jaar.

De Rozenvereniging is ook aanwezig op Facebook: dus bezoek onze Facebook pagina door hier te klikken en “Like” ons!