Kalender redactie Rozenbulletin en activiteiten vereniging
21 juli 2019 920 Views

Kalender redactie Rozenbulletin en activiteiten vereniging

De kalender 2019 voor de redactie Rozenbulletin 2019 met daarin ook de activiteiten voor leden staat op de website.

Toch enigszins verscholen helemaal onderaan op de pagina Bestuur en Commissies, vandaar een bericht om deze kalender onder uw aandacht te brengen.

Redactiewerk t/m een nieuwe uitgave Rozenbulletin

U heeft het nieuwe Rozenbulletin nummer 188 deze week ontvangen en dat is best een uitdagende en inspirerende activiteit voor de redactieleden en eindredactie om tot zo’n eindproduct te komen. Wilt u hiervoor als gastschrijver ook een artikel inzenden, doe dit in overleg met de eindredactie. Let op de kopij-sluitingsdatum.

Excursies voor leden in september en oktober 2019 en een ‘Slotdag’

Er staan nog twee excursies op het programma. Op 7 september en 19 oktober, meer informatie in de agenda activiteiten 2019
Op zondag 6 oktober is een Slotdag voor onze vrijwilligers gepland (er volgt nog een uitnodiging aan hen) bij Slot Zuylen.

Bestuursvergaderingen

Er staat nog 1 bestuursvergaderingen gepland (update op 2 augustus 2019). Heeft u een punt dat u wilt voorleggen aan het bestuur, richt u tijdig tot de secretaris Kitty Karis.
De geplande bestuursvergadering op vrijdag 26 juli werd vanwege de hittegolf, gehouden op vrijdag 2 augustus.

Verder wensen we u nog een fijne vakantie toe en plezier met uw rozen.

Actuele kalender 2019

Klik op onderstaande kalender voor een grote versie waarop alle belangrijke activiteiten van de vereniging staan, bijgewerkt t/m 2 augustus én met de datum van de Nieuwjaarsbijeenkomst op 10 januari 2020.

Kalender redactie Rozenbulletin 2019 wijz 2 augustus 2019

Lid worden van de Nederlandse Rozenvereniging?

Ga naar de pagina Lid worden, vul het formulier in en stuur het op aan onze secretaris Kitty Karis, dank !

Naar het overzicht reeds uitgegeven Rozenbulletins

We bieden bezoekers een overzicht aan van bijna alle uitgegeven Rozenbulletins en een groot deel kunt u ook inzien en lezen.
Ga naar Rozenbulletin showmap

Previous Verslag Dag van de Roos - follow your dreams
Next Uitgebloeide bloemen wegknippen in augustus?

Jubileumfeest 60-jarig Rosarium Vondelpark 1958 op 1 juli 2018

Op zondag 1 juli 2018 van 10:30 tot 16:30 uur wordt het 60-jarig jubileum van het huidige Rosarium Vondelpark 1958 gevierd. Er staan die dag verschillende informatiekramen. De Nederlandse Rozenvereniging

Rozen in Den Haag 9 juni 2018

Een kort verslag van een zonnige dag in Den Haag. Eerst het museum Mauritshuis bezocht en vervolgens naar het rosarium Westbroekpark gegaan. Mauritshuis Prachtige schilderijen met rozen en andere bloemen