15 december 2018 2750 bekeken

Kerst- en Nieuwjaarswensen 2019

Beste leden en toekomstige leden,

Het bestuur wenst u gezellige Kerstdagen en een gezond rozenjaar.

Van de World Federation of Rose Societies (WFRS) heeft onze secretaris Kitty Karis verschillende internationale Kerst- en Nieuwjaarskaarten ontvangen en willen deze graag met u delen. Er is nog een kaart ontvangen (1-1-2019) van Henrianne de Briey uit België, huidige voorzitter van de WFRS en van Derek Lawrence.

Derek Lawrence, executive director van de WFRS schreef op 13 december j.l.:
Dear Member Countries of the World Federation of Rose Societies,
I am delighted to enclose Christmas greetings which my Office has received. Once I have acquired further messages, I will automatically email them to you. May I take this opportunity to sincerely thank you for continued support of the World Federation Of Rose Societies during the past year. Our 50th anniversary year proved to be a remarkable one!
I wish you and your entire Membership a joyful Christmas and a rosy 2019.
With Best Wishes,
Derek Lawrence
Executive Director WFRS
www.worldrose.org

Beste landenvertegenwoordigers van de wereldfederatie van de rozenverenigingen,
Ik ben verheugd om de kerstgroeten mee te sturen die mijn kantoor heeft ontvangen. Zodra ik nieuwe berichten heb ontvangen, zal ik ze automatisch naar u e-mailen. Mag ik deze gelegenheid aangrijpen om u oprecht te bedanken voor de voortdurende steun aan de Wereldfederatie van rozenverenigingen gedurende het afgelopen jaar. Ons 50-jarig jubileumjaar bleek een opmerkelijke te zijn!
Ik wens u en uw leden een vrolijke kerst en een rooskleurige 2019.
Met de beste wensen,
Derek

Update 17-12-2018: 9 wenskaarten toegevoegd. 20-12-2018: 5 wenskaarten toegevoegd. 22-12-2018: 2 wenskaarten toegevoegd. 1-1-2019: 1 wenskaart toegevoegd. 7-1-2019: 1 wenskaart toegevoegd.

Beste leden, wilt u een mooie wenskaart met ons delen, stuur hem op aan Kitty Karis en hij komt in deze galerij.

Nieuwjaarsbijeenkomst  zaterdag 12-01-2019

Wij hopen u te begroeten op de Nieuwjaarsbijeenkomst in Den Haag op zaterdag 12 januari 2019 en schrijft u tijdig in.
Het programma vindt u op de pagina Nieuwjaarsbijeenkomst 2019

Namens het bestuur, Dick, Kitty, Leny, Kees en Hans

Vorige Jubileumboek 50 Golden Years WFRS
Volgende Rose Hall of Fame 1976 - 2015