Koningin Máxima bezoekt Rosarium Winschoten
17 mei 2017 1432 Views

Koningin Máxima bezoekt Rosarium Winschoten

Met trots kunnen we aankondigen dat Koningin Máxima het Rosarium van Winschoten bezoekt op 13 juni 2017 vanwege het 50-jarig jubileum van deze grote rozentuin in het Stadspark. Op dinsdag is zij aanwezig bij het Symposium dat in het teken staat van de roos. Op de website van het DAGBLAD VAN HET NOORDEN kunt u hier meer over lezen www.dvhn.nl/groningen/Koningin-Máxima-bezoekt-Winschoter-Rosarium

Wanneer u mee wilt genieten van dit bezoek is het raadzaam om de website van de Gemeente Oldambt – Winschoten regelmatig te bezoeken of de website voor het ROZENFESTIVAL die speciaal voor dit 50-jarig bestaan is opgezet voor de vele activiteiten, de Nederlandse Rozenvereniging is daar ook aanwezig met een promotiestand, georganiseerd door Marga Verwer en we begroeten u graag.

De website van het Rozenfestival wordt regelmatig aangevuld met nieuwe informatie www.oldambt.groningen.nl/rozenfestival-winschoten

Op de website van de Rozenvereniging vindt u een impressie van deze schitterende rozentuin op www.rozenvereniging.nl/winschoten en in de fotogalerij www.rozenvereniging.nl/gallery/winschoten

Zoals de Gemeente Oldambt – Winschoten het zelf uitnodigend typeert: “Laat uw pad langs rozen gaan, in Winschoten”.

Tot ziens in het Rosarium Winschoten op 13 juni of in het weekend van 1 en 2 juli 2017,
namens het bestuur,
Dick, Kitty, Leny, Kees en Hans
(17 mei 2017 HH)

Winschoten Rosarium - 20 juli 2016

Kunstwerk Vrouw op takken (2013) van Henk Vos en De Roos (2012) van Bastiaan de Groot

Previous Open Tuindagen 't Meihuus
Next Exclusieve excursie naar Wageningen op zaterdag 3 juni 2017

Nieuwsbrieven van de World Federation of Rose Societies

Beste lezer, De Nederlandse Rozenvereniging is sinds de oprichting van de van de ‘World Federation of Rose Societies’ in 1968, lid. Een wereldwijd overkoepelende federatie van 40 rozenverenigingen, afgekort WFRS.

Doop van de Kordes roos ‘Orangerie’ op 2 juli 2017

Uitnodiging van Luc Van Esser aan de leden van de Nederlandse Rozenvereniging om op zondag 2 juli 2017 vanaf 10:30 uur aanwezig te zijn voor de doop van de Kordes

Gelukkig Nieuwjaar – Happy New Year!

De Nederlandse Rozenvereniging wenst u allen een gelukkig en mooi nieuw rozenjaar!