Nieuwjaarsbijeenkomst 12-01-2019 Den Haag
16 november 2018 1253 bekeken

Nieuwjaarsbijeenkomst 12-01-2019 Den Haag

De Nieuwjaarsbijeenkomst wordt in Den Haag gehouden op zaterdag 12 januari 2019 van 11:00-14:00 uur.

Den Haag, President Kennedylaan 1, in Brasserie Berlage.
Brasserie Berlage is gelegen achter museum MUSEON, Stadhouderslaan 37, 2517 HV Den Haag. De ingang naar de brasserie is via het Museon. Na de ingang links voor u de trap af en recht voor u ziet u Brasserie Berlage. Zie www.brasserieberlage.nl

Programma

• 11:00 uur – We beginnen feestelijk met bubbels, oliebollen en appelflappen om het nieuwe jaar in te luiden. Natuurlijk zijn er ook non-alcoholische drankjes.
  • 12:30 uur – Nieuwjaarstoespraak van onze voorzitter, Dick Schenk.
  • 13:00 uur – Lunch tot circa 14:00 uur en afsluiting bijeenkomst.

De kosten voor deze Nieuwjaarsbijeenkomst, borrel en lunch, bedragen € 26 p.p.

Aanmelden

U kunt zich tot en met 5 januari 2019 aanmelden bij Kitty Karis, via secretaris@rozenvereniging.nl onder vermelding van uw lidnummer en het aantal personen, of via het telefoonnummer 06-53804428.

De kosten van € 26 p.p. maakt u over op rekening NL90 INGB 0001 3452 45 t.n.v. Nederlandse Rozenvereniging eveneens onder vermelding van uw lidnummer en het aantal personen.
In verband met de lunch is uw aanmelding pas definitief wanneer uw betaling vóór 7 januari 2019 is ontvangen.

Nog geen lid maar wil dat wel worden?

U bent van harte welkom!  Graag tijdig even aanmelden bij Kitty Karis.

Parkeren

Overal in Den Haag is het betaald parkeren. Alle onderstaande musea liggen op een rij aan de Stadhouderslaan waar u ook kunt parkeren. Het Museon heeft beperkt parkeerruimte, maar u kunt ook parkeren in de parkeergarage van het Mariott Hotel aan de President Kennedylaan.

Museumbezoek op eigen gelegenheid

Na de lunch kunt u op eigen gelegenheid één van de volgende musea bezoeken:

• Fotomuseum www.fotomuseumdenhaag.nl hier kunt u de tentoonstellingen zien: Sequence. Een fototentoonstelling van Klaus Baumgärtner. Hij werd gefascineerd door ‘dingen’. Generation Wealth, Een fototentoonstelling van Lauren Greenfield. Hoe ben je echt? En wat hebben gouden handtassen en glimmende sportauto’s daarmee te maken?
  • Haags Gemeentemuseum www.gemeentemuseum.nl hier kunt u kiezen uit: Glans en Geluk Islamitische kunst uit de periode 900-1900. Expressionisme en devotie Alexej von Jawlensky. Eén van de belangrijkste expressionisten. Bloem en Dier van Marc Mulders. In zijn haast abstracte olieverfschilderijen volgt hij de loop van de natuur om hem heen.
  • MUSEON www.museon.nl Groene Camera, natuurfotografie in de Lage Landen.
  • Omniversum is een grootbeeldfilmtheater. Kijk op de website van het Omniversum wat er die dag te doen is. www.omniversum.nl

Tot ziens,
Dick, Kitty, Leny, Kees en Hans.

Vorige Herfst in de rozentuin
Volgende Jubileumboek 50 Golden Years WFRS

Rozengroei en extra aandacht nu

De groeimaand april laat zelfs al bloeiende rozen zien en het aantal bloemknoppen stijgt met de dag bij het zonnige en soms frisse lenteweer waarvan ook bladluizen profiteren. Extra aandacht