3 januari 2020 662 bekeken

Nieuwjaarsbijeenkomst Leersum vrijdag 10-01-2020

De nieuwjaarsbijeenkomst van de Nederlandse Rozenvereniging vindt plaats op vrijdag 10 januari 2020 bij Restaurant De Beren in Leerdam vanaf 10 uur en daarna bezoeken we Royal Leerdam Chrystal.

Programma

• 10:00 uur – Koffie bij Restaurant De Beren met iets lekkers en een glas om het nieuwe jaar feestelijk in te luiden.
  • 11:30 uur – Verzamelen in de Kristalwinkel voor de rondleiding in de fabriek van Royal Leerdam Chrystal.
  • 13:15 uur – Lunch in Restaurant De Beren.

Na de lunch kunt u op eigen gelegenheid het Nationaal Glasmuseum bezoeken aan de Lingedijk 28-30.

Adressen

Restaurant De Beren
Veerstoep 1
4142 LA Leerdam
www.beren.nl

Royal Leerdam Chrystal
Lingedijk 8
4142 LD Leerdam
www.royalleerdamchrystal.nl

Nationaal Glasmuseum
Lingedijk 28-30
4142 LD Leerdam
www.nationaalglasmuseum.nl

Openbaar vervoer

Vanaf Station Leerdam is De Kristalwinkel via de gezellige binnenstad van Leerdam prima te voet bereikbaar. U steekt vanaf het Station rechtdoor over (over het Reilinghplein), u gaat op de kruising bij de kerk rechtsaf, daarna volgt u het pad onder de Lingebrug door, aan uw rechterhand ligt de Glasfabriek Leerdam met op het parkeerterrein De Kristalfabriek. Looptijd circa 12 minuten.

Parkeren Royal Leerdam Crystal

Er is gratis parkeergelegenheid voor De Kristalwinkel. Even verderop aan de Lingedijk ligt een gratis parkeerterrein, ook geschikt voor bussen. Looptijd circa 3 minuten.

Voor het gehele programma was inschrijving vóór 24 december verplicht.

Tot ziens bij de Nieuwjaarsbijeenkomst op vrijdag 10 januari 2020,
het bestuur.

Vorige Uitnodiging 15e Int. Heritage Rose Conference 8-12 juni 2020 te Brussel, België - AFGELAST
Volgende Een sierraad in uw tuin, betoverende kleur en geur

Verslag Nieuwjaarsbijeenkomst 10-01-2020

Op 10 januari waren wij (41 leden van de Nederlandse Rozenvereniging) ter gelegenheid van de Nieuwjaarsbijeenkomst te gast in de oude fabriek van Royal Leerdam Crystal waar we, na de

Rozenbottels in Aalsmeer 17 augustus 2018

Rozenbottels in de Historische Tuin Aalsmeer Aanpassing – 7 oktober 2018 : tekst in foto’s van Rosa Villosa | Bottelroos, hadden abusievelijk de naam Rosa arvensis | Bosroos gekregen, gecorrigeerd, inclusief andere aanpassingen.

De Gouden Roos van Den Haag 2018 – Groei & Bloei

Een onvergetelijke rozendag werd vanuit het Haagse Madurodam georganiseerd door de gemeente Den Haag op donderdag 12 juli 2018. Het 58e Internationaal Rozenconcours Den Haag met keuringen op het proefveld