PR activiteit voor nieuwe leden
27 juli 2017 1560 Views

PR activiteit voor nieuwe leden

Om de ledenwerving eenvoudig te maken is een brochure gemaakt met een “Welkom bij de Nederlandse Rozenvereniging”. De vereniging wordt hierin voorgesteld met de onderwerpen: Rozenbulletin, website en verenigingsactiviteiten. Met de aangehechte BON kunnen geïnteresseerde rozenliefhebbers of degenen die dat willen worden zich aanmelden voor het lidmaatschap van de vereniging.

In het Rozenbulletin nr. 180 van juli 2017 is deze brochure meegezonden om onze leden te informeren en hen in de gelegenheid te stellen deze aan vrienden, familie of kennissen te geven. Op deze wijze kunnen rozenliefhebbers makkelijk lid worden als zij meer willen lezen over rozen.

U kunt zich ook eenvoudig als nieuw lid aanmelden via het formulier op deze website

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van de Nederlandse Rozenvereniging

Previous Rosarium Westbroekpark op 17 juli 2017