PR activiteit voor nieuwe leden
27 juli 2017 1649 bekeken

PR activiteit voor nieuwe leden

Om de ledenwerving eenvoudig te maken is een brochure gemaakt met een “Welkom bij de Nederlandse Rozenvereniging”. De vereniging wordt hierin voorgesteld met de onderwerpen: Rozenbulletin, website en verenigingsactiviteiten. Met de aangehechte BON kunnen geïnteresseerde rozenliefhebbers of degenen die dat willen worden zich aanmelden voor het lidmaatschap van de vereniging.

In het Rozenbulletin nr. 180 van juli 2017 is deze brochure meegezonden om onze leden te informeren en hen in de gelegenheid te stellen deze aan vrienden, familie of kennissen te geven. Op deze wijze kunnen rozenliefhebbers makkelijk lid worden als zij meer willen lezen over rozen.

U kunt zich ook eenvoudig als nieuw lid aanmelden via het formulier op deze website

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van de Nederlandse Rozenvereniging

Vorige Rosarium Westbroekpark op 17 juli 2017
Volgende Najaarsbijeenkomst Landgoed Huis Doorn 23 september 2017

Evenementen en PR activiteit vereniging

Graag brengen we onder uw aandacht dat de NEDERLANDSE ROZENVERENIGING aanwezig is op verschillende evenementen in het land. Het overzicht voor de komende periode vindt u hier onder. De PR

Excursie ‘s Gravenmoer en Den Hout 5 sept 2020

De commissie Binnenlandse reizen heeft een excursie georganiseerd op zaterdag 5 september 2020. Een bezoek aan twee grote tuinen ten noorden van Breda. Deelnemers konden zich tot 28 augustus j.l.

Schone Van Boskoop – 21 september 2019

Bij deze titel kunt u uw fantasie even de ruimte geven in relatie tot Boskoop en wat daar zoal op de wereld is en wordt gezet. Op zaterdag 21 september