Reeds verschenen Rozenbulletins lezen
1 september 2018 2368 bekeken

Reeds verschenen Rozenbulletins lezen

De reeds verschenen Rozenbulletins kunt u bijna allemaal inzien en lezen vanaf het beeldscherm. Snel te bereiken via de knop rechts op de site > Rozenbulletin Archief Showmap.
U komt in een overzicht met bovenaan de recente bladen en helemaal onderin het eerste nummer uit 1972. Onder de inhoudsopgave van elk blad vindt u (vanaf juli 2017) een groene knop om het Rozenbulletin te openen.

Zoeken in het overzicht

Wanneer u op de overzicht-pagina bent, kunt u via de zoekfunctie van uw browser zoeken naar een onderwerp of naam, want meestal is er een uitgebreide inhoudsopgave beschikbaar. Het meest recente Rozenbulletin dat u kunt inzien is van juli 2017. In dit nummer o.a. een Overzicht van alle rosaria in Nederland, geschreven door Tjitske Brolsma, zie het Rozenbulletin 180.pdf

Zoeken in het Rozenbulletin

Wanneer u de pdf van een Rozenbulletin hebt geopend en geladen in Adobe Acrobat Reader kunt u daarin zoeken op naam of onderwerp.

Lezers-service

Deze service is voor iedereen beschikbaar. Alleen de laatste vier nummers kunt u niet inzien, deze zijn nog exclusief voor leden van de vereniging.

Lid worden

Voor een klein bedrag per jaar kunt u lid worden van de vereniging en ontvangt u 4x per jaar het Rozenbulletin. Aanmelden als lid kan via de pagina Lid worden

Tekst Hans Homburg

Vorige Echte meeldauw en nu?
Volgende Herfst in de rozentuin

Dit vind je wellicht interessant

Lees over rozen in het archief 1972-2020

Het laatste nieuws spreekt erg aan om te lezen op de site en in het Rozenbulletin. Dankzij een actieve redactie is er veel geschreven en veel daarvan is te lezen