Royal News 18e World Rose Convention
31 maart 2018 315 Views

Royal News 18e World Rose Convention

Het laatste nieuws over de 18e World Rose Convention in Kopenhagen, zie www.wrc2018.dk

Beste landen van de wereldfederatie van de rozenverenigingen,
Plannen voor de 18e World Rose Convention in Kopenhagen krijgen aardig vorm. Het evenement ter gelegenheid van het Gouden Jubileum van de WFRS en het 25-jarig jubileum van de Danish Rose Society, belooft een echt opmerkelijke gebeurtenis te worden. In werkelijkheid – het zal een viering zijn van levendige bloemen en hemelse geuren.
Ik heb met veel plezier de laatste nieuwsbrief bijgevoegd die informatie bevat over het schema en details over hoe te boeken.
Als u de volledige conventie niet kunt bijwonen, kunt u een aanvraag indienen om een ​​deel van het evenement te bezoeken. Sommige afgevaardigden hebben ervoor gekozen om mee te doen op vrijdag 29 en zaterdag 30 juni, om gewoon te genieten van de festiviteiten van het festival.

We zijn zeer vereerd dat Hare Koninklijke Hoogheid, kroonprinses Maria van Denemarken genadig beschermvrouw is geworden van de 18e World Rose Convention.

Doe alsjeblieft mee aan deze historische gelegenheid. We zien er naar uit je te verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Derek Lawrence
Uitvoerend directeur WFRS

Lees het Royal News van 31 maart 2018 in dit document

Dear Member Countries of the World Federation of Rose Societies,

Plans for the 18th World Rose Convention in Copenhagen are nicely taking shape. The event to mark the Golden Jubilee of the WFRS, and 25th Anniversary of the Danish Rose Society, promises to be a truly remarkable occasion. In reality – it will be a celebration of vibrant blooms, and heavenly scents.
I have great pleasure to enclose the latest newsletter that contains information of the schedule, and details on how to book.
If you are unable to attend the full Convention, you can apply to visit part of the event. Some delegates have chosen to join us on Friday 29th & Saturday 30th June, to simply revel in the festival delights.

We are very honoured that Her Royal Highness, Crown Princess Mary of Denmark has graciously become Patron of the 18th World Rose Convention.

Please join us at this historic occasion. We look forward to welcoming you.
With Kind Regards,
Derek Lawrence
Executive Director WFRS

Hans Homburg