26 maart 2020 1203 bekeken

Rozen kopen via een webshop

Vanwege de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus is inkopen doen voor uw tuin bij een kweker of tuincentrum niet zo’n aantrekkelijk idee. Wanneer u er niet echt uit hoeft is thuis blijven #blijfthuis het nadrukkelijke advies van de overheid. Gelukkig is er een goed alternatief om uw gewenste rozen en andere tuinartikelen nu via een webshop te kopen.

Even wennen aan online kopen

Voor veel mensen is dat misschien even wennen om via een webshop iets te kopen, momenteel is het een ideale manier van kopen. Verschillende bedrijven bieden een prima service met telefonische ondersteuning en deze maanden is het juist nuttig om thuis in de tuin te werken en extra aandacht te besteden aan het nieuwe seizoen.

De Bierkreek uitgelicht

Eén van onze adverteerders in het Rozenbulletin is de biologische rozenkwekerij De Bierkreek met haar vernieuwde website én webshop en veel informatie over de verzorging van rozen. Ook rozenkwekers hebben het moeilijk in deze periode en echte ondersteuning wordt zeker op prijs gesteld. Neem een kijkje op deze mooie site en ondersteun deze biologische kwekerij De Bierkreek

Kwekerijen en tuincentra die de Rozenvereniging ondersteunen

Uiteraard kunt u ook de sites bekijken van de andere leveranciers om uw tuin in goede conditie te krijgen voor de zomer.
Het overzicht staat op de pagina Adverteerders

Inspiratie kunt u opdoen via het artikel Een sierraad in uw tuin
Veel plezier met uw plannen, uw nieuwe rozen en uw tuin of balkon!

Hans Homburg
webredacteur en foto’s van De Bierkreek

Vorige Wetenschappelijk rozen veredelen en ALV 7-3-2020
Volgende Rozengroei en extra aandacht nu