Rozenreis – Loire Frankrijk op 2 t/m 6 juni 2019

Reis mee naar prachtige rozentuinen in Frankrijk.

De Nederlandse Rozenvereniging heeft een exclusieve busreis samengesteld naar het gebied in de omgeving van Loire in Frankrijk. Wegdromen in prachtige rozentuinen en kasteeltuinen. Een geheel verzorgde reis inclusief luxe bus, goede chauffeur, enthousiaste reisleiding, 3 lunches, 4 diners, alle toegang tot de tuin- en kasteel projecten, wijnproeverij en fooien, kortom: ‘all inclusive’!

Herinnering

De reis is misschien aan uw aandacht ontsnapt. Het is raadzaam om u tijdig aan te melden, er zijn namelijk nog enkele plaatsen beschikbaar. Meer informatie over deze reis vindt u in het Rozenbulletin van afgelopen januari of op de pagina Rozenreis Frankrijk

Vragen of inschrijven?

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 9 maart in Rhenen kunt u informatie krijgen en u inschrijven.
We zien uw aanmelding gaarne spoedig tegemoet. Om deel te nemen aan deze prachtige reis volstaat een mailtje naar Netty Verdouw, nettyverdouw@caiway.net
Wij verheugen ons, u op 2 juni te mogen begroeten.

Tot ziens,
het organisatie-team Netty Verdouw en Kees Mirande.

Previous Algemene Ledenvergadering Rhenen 9 maart 2019
Next Rozenparkbank Nederlandse Rozenvereniging

Verslag Nieuwjaarsbijeenkomst in Museum MORE op 13 januari 2018

Vanaf 10 uur ontvangst in het restaurant van Museum MORE te Gorssel met een lekker gebakje en een welkomstwoord van Dick Schenk, voorzitter van de vereniging, die nog even terugkeek op

Gelukkig Nieuwjaar – Happy New Year!

De Nederlandse Rozenvereniging wenst u allen een gelukkig en mooi nieuw rozenjaar!

Herfst Fair Botanische Tuin Kerkrade 24 september 2017

EEN KIJKJE NEMEN EN GENIETEN OMDAT WE HET NAJAAR PAS ECHT GEZELLIG WILLEN MAKEN Op zondag 24 september 2017 van 10:00 – 17:00 uur organiseert de Botanische Tuin Kerkrade weer