Rozenreis – Loire Frankrijk op 2 t/m 6 juni 2019

Reis mee naar prachtige rozentuinen in Frankrijk.

De Nederlandse Rozenvereniging heeft een exclusieve busreis samengesteld naar het gebied in de omgeving van Loire in Frankrijk. Wegdromen in prachtige rozentuinen en kasteeltuinen. Een geheel verzorgde reis inclusief luxe bus, goede chauffeur, enthousiaste reisleiding, 3 lunches, 4 diners, alle toegang tot de tuin- en kasteel projecten, wijnproeverij en fooien, kortom: ‘all inclusive’!

Herinnering

De reis is misschien aan uw aandacht ontsnapt. Het is raadzaam om u tijdig aan te melden, er zijn namelijk nog enkele plaatsen beschikbaar. Meer informatie over deze reis vindt u in het Rozenbulletin van afgelopen januari of op de pagina Rozenreis Frankrijk

Vragen of inschrijven?

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 9 maart in Rhenen kunt u informatie krijgen en u inschrijven.
We zien uw aanmelding gaarne spoedig tegemoet. Om deel te nemen aan deze prachtige reis volstaat een mailtje naar Netty Verdouw, nettyverdouw@caiway.net
Wij verheugen ons, u op 2 juni te mogen begroeten.

Tot ziens,
het organisatie-team Netty Verdouw en Kees Mirande.

Previous Algemene Ledenvergadering Rhenen 9 maart 2019
Next Rozenparkbank Nederlandse Rozenvereniging

Rozenfestival Lottum van 10 t/m 13 augustus 2018

Vanaf vrijdag 10 augustus tot en met maandag 13 augustus 2018 vindt het Rozenfestival plaats in het rozendorp Lottum. Een klein dorp met 2.000 inwoners maar met een historische band