Rozentuin Belmonte arboretum op TV 14 juni 2018 – herhaling 2017
13 juni 2018 195 Views

Rozentuin Belmonte arboretum op TV 14 juni 2018 – herhaling 2017

Op donderdag 14 juni 2018 werd het onderwerp Rozen Belmonte arboretum te Wageningen in beeld gebracht in het TV programma BinnensteBuiten van de kro-ncrv met de veronderstelling dat het een nieuw onderwerp was. Het was een herhaling van 14 september 2017. Collectiebeheerder Mirjam Lemmers vertelde over deze uitgebreide collectie rozen en hoofdtuinman Bert Verbeek legde uit hoe de rozentuin is aangelegd en werd onderhouden.

Met dank aan Hennie Droste die ons opmerkzaam maakte op deze uitzending van 14 juni 2018, echter een herhaling van vorig jaar.

De uitzending van 14 september 2017 is te zien via binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/fragmenten/rozen-belmonte-arboretum

Tekst Hans Homburg

Update 14 juni 2018 na de uitzending – het is een herhaling uit 2017.

Previous Rosa 'Heilige Elisabeth' bloeit in de rozentuin Huis Doorn
Next Rozen in Den Haag 9 juni 2018

Gelukkig Nieuwjaar – Happy New Year!

De Nederlandse Rozenvereniging wenst u allen een gelukkig en mooi nieuw rozenjaar!

Kort verslag excursie HET DEPOT en Belmonte Arboretum 3 juni 2017

Na de koffie met een petit four in het Hof van Wageningen reden we naar het museum HET DEPOT aan de Arboretumlaan 4. Eerst bezochten we het zonnige Arboretum De

Nieuwsbrief 17 WFRS historische rozen maart 2018

Dear Member Countries of the World Federation of Rose Societies, In my view, rosarians with an interest for heritage roses, are a truly remarkable bunch. Their sheer enthusiasm and deep