Rozentuin Belmonte arboretum op TV 14 juni 2018 – herhaling 2017
13 juni 2018 431 Views

Rozentuin Belmonte arboretum op TV 14 juni 2018 – herhaling 2017

Op donderdag 14 juni 2018 werd het onderwerp Rozen Belmonte arboretum te Wageningen in beeld gebracht in het TV programma BinnensteBuiten van de kro-ncrv met de veronderstelling dat het een nieuw onderwerp was. Het was een herhaling van 14 september 2017. Collectiebeheerder Mirjam Lemmers vertelde over deze uitgebreide collectie rozen en hoofdtuinman Bert Verbeek legde uit hoe de rozentuin is aangelegd en werd onderhouden.

Met dank aan Hennie Droste die ons opmerkzaam maakte op deze uitzending van 14 juni 2018, echter een herhaling van vorig jaar.

De uitzending van 14 september 2017 is te zien via binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/fragmenten/rozen-belmonte-arboretum

Tekst Hans Homburg

Update 14 juni 2018 na de uitzending – het is een herhaling uit 2017.

Previous Rosa 'Heilige Elisabeth' bloeit in de rozentuin Huis Doorn
Next Rozen in Den Haag 9 juni 2018

58e Internationaal Rozenconcours Den Haag 12 juli 2018

Na de ontvangst in Madurodam events door de gemeente Den Haag vanaf 11:00 uur en daarna de lunch vond het 58e Internationaal Rozenconcours plaats in het Rosarium Westbroekpark van 13:00