30 juli 2017 2519 bekeken

Uitslag 57e Int. Rozenconcours Den Haag 13 juli 2017

Op 13 juli was het 57e Internationale Rozenconcours in het Westbroekpark in Den Haag. Vele genodigden verzamelden zich in het restaurant van Madurodam om kennis te maken met elkaar en oude vriendschappen nieuw leven in te blazen. De regels voor de keuring werden uitgelegd en na de lunch werden we per bus naar het Westbroekpark gereden.
Het was een prachtige dag, maar de dag ervoor had het veel geregend en dat doet de rozen geen goed.

Voor de meeste mensen was het toch wel genieten van de vele rozen. Er werd naar de rozen gekeken, geroken en betast, gediscussieerd en punten gegeven. Na vijf kwartier werden de puntenlijsten opgehaald voor zover die al niet waren ingeleverd. Daarna werd het gezelschap naar het Gemeentemuseum gebracht voor een bezoek aan de tentoonstelling over het vroege werk van Mondriaan en Bart van der Leck.

Weer terug naar Madurodam voor een uitgebreide borrel en een afsluitend diner.
Tijdens dat diner werden de prijzen bekendgemaakt. Bekijk bijgaande pdf (540 Kb) voor de Uitslag Rozenkeuring DenHaag 13072017

Als geheel zeer geslaagd.
Verslag Kitty Karis

Aangepast op 07-08-2017

Vorige Franse charme uit Roseraie de l'Haÿ
Volgende Verslag 2-daagse tuinenreis Friesland 4 en 5 augustus 2017