De  Nederlandse Rozenvereniging nu ook op facebook

Ook de Rozenvereniging gaat met zijn tijd mee. Daarom hebben Monique Nuijten en Marnix Bakker het initiatief genomen om naast een nieuwe Facebook pagina voor de Nederlandse Rozenvereniging ook een Facebook Groep (voor rozenliefhebbers) te creëren. Op de nieuwe Facebook pagina zal informatie beschikbaar zijn en zullen toekomstige evenementen aangekondigd worden. Als lid van de groep kun je ook zelf berichten plaatsen en bijvoorbeeld je rozen met andere leden van de groep delen.

Meld je dus aan als lid op de Facebook pagina van de Rozenvereniging door hier te klikken. Zo blijf je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en evenementen van de Rozenvereniging.

Als je ook lid wilt worden van de Groep Nederlandse Rozenvereniging, meld je dan hier aan.