Links naar andere websites

Meer informatie over rozen en rozenverenigingen:

• Rosenfoto
    Een prachtige Duitstalige site waar rozen op kleur kunnen worden gezocht.
  • Roses4Gardens
    Roses4Gardens is een website met informatie, o.a over snoeien en bemesten en verder inspiratie over tuinrozen, gemaakt door een groep rozenprofessionals: kwekers en veredelaars
  • The World Federation of Rose Societies.
    Overkoepelende organisatie van alle aangesloten rozenverenigingen ter wereld. Zij organiseren jaarlijks een Regionale Conventie.
  • Europa-Rosarium Sangerhausen
    Met meer dan 8.700 verschillende rozenvariëteiten op een oppervlakte van 13.000 ha. Vrijwel alle rozen zijn hier vertegenwoordigd.
  • De Rozenkring
    Een prachtige website van één van de drie rozenverenigingen die België rijk is.
  • Rozenvrienden
    Ook een mooie website met veel informatie en mooie foto’s.
  • Old Roses
    Een Engelstalige website van Monique Nuijten over ‘oude rozen’.
  • Help Me Find
    Een Amerikaanse website waar men niet alleen rozen op naam kan zoeken. Ook pioenrozen en clematissen kunnen hier opgezocht worden.
  • www.surprose.nl
    Een webshop voor het online bestellen van prachtige rozen al dan niet met vaas.
  • www.kvbc.nl/keuringen/excellence-roses/
    Als u op de hoogte wilt blijven van de keuringen voor de mooiste Excellence roos

Overige websites over rozenveredelaars, rozen, grond en meststoffen:

Websites van Engelse Rozenveredelaars zoals David Austin en Harkness zijn niet opgenomen aangezien men geen rozen opstuurt vanuit Engeland naar het vasteland van Europa.

Rozen van David Austin zijn te koop bij Rosenzentrum Westmünsterland

De Nederlandse Rozenvereniging aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor de inhoud van een site waarnaar of waarvan met een hyperlink of anderszins wordt verwezen.