Najaarsbijeenkomst woensdag 18 september in Midden Limburg

712 712 mensen hebben dit evenement bekeken.

Leden die woonachtig zijn in Midden-Limburg en Oost-Brabant hebben dit jaar geen reden om af te zeggen voor de Najaarsbijeenkomst. De afstand tot Parkhof Swalmen waar de bijeenkomst wordt gehouden is voor hen makkelijk te doen. Uiteraard zijn de leden uit Noord-, Oost- en West-Nederland ook van harte welkom in de gezellige tuin in het mooie Limburg

De Tuin

Naast de honderden rozen (70 variëteiten) kun je hier ook genieten van bijzondere coniferen, esdoorns en vele andere bezienswaardigheden zoals heiligenbeelden (ruim 2000). Er is zelfs een museum van het ‘Rijke Roomsche leven’. Naast een rondleiding door de tuin is er genoeg gelegenheid om op een bankje te zitten en te genieten van alles wat er te zien en te ruiken is. Toen Jos en Margriet Hodselmans het vrijstaande huis in 1987 kochten hebben ze alles wat nu te zien is met eigen handen opgebouwd. In 2001 en 2002 werden stukken grond van de buren bijgekocht en inmiddels is de tuin ongeveer 3500 m2. Overal in de tuin staan beelden opgesteld en is er een pad waarlangs beelden staan die gemaakt zijn door Zimbabwaanse beeldhouwers. Mocht je op 18 september a.s. trek hebben in koffie met Limburgse vlaai dan is nu het moment om je in te schrijven voor deze geweldige dag.

Informatie

Even wat algemene informatie: bus- en treinstation bevinden zich op 150 meter afstand. Parkeren kan in de berm of langs de straat maar ook aan de noord- en zuidzijde van het station. Helaas kan er geen rekening worden gehouden met gluten- en/of lactosevrije diëten. Honden zijn niet toegestaan. Voor personen met rollator of rolstoel is de tuin zeer goed toegankelijk. Alleen heuvel op zal lastig zijn. TIP: Neem contant geld mee voor je aankopen (planten) ter plaatse

Aanmelden en kosten

Jos en Margriet Hodselmans ontvangen je graag vanaf 10.30 uur met koffie en vlaai op de Beeselweg 6 in Swalmen (6071 PM). Kosten voor deze bijeenkomst zijn € 15,– per persoon. Dit is inclusief de lunch.

Dit geldt (bij uitzondering) zowel voor leden als voor introducés. Je kunt je tot 10 september aanmelden bij Simon Duin (smnduin@gmail.com of telefonisch op 06-83239161). De bijdrage aan deze bijeenkomst kun je overmaken naar rekeningnummer NL90INGB001345245 t.n.v. de Nederlandse Rozenvereniging o.v.v. Bijeenkomst Swalmen en je lidnummer. De reservering is pas definitief als het verschuldigde bedrag is ontvangen.

P.S. Ben je autorace liefhebber? Bezoek dan zeker de Max Verstappen Fan shop (Bosstraat 91A) op slechts 6 minuten rijden van het park.

Event registration closed.

Datum en tijd