Terug naar nieuwsoverzicht

Rozendagen bij Abbing in Zeist

Afgelopen pinksterweekend zaterdag 18 mei en maandag 20 mei gaf de Nederlandse Rozen Vereniging acte de présence bij Abbing. Via de nieuwsbrief en het weekblad De Nieuwsbode is aandacht gegeven aan onze aanwezigheid. Van de vereniging hebben Cees van Dam, Sylvia Groot, Simon Duin en Willem Jan Pepping klanten advies en informatie gegeven over de keuze van rozen, hoe te snoeien, bemesten, ziektebestrijding en preventie. Daarnaast is ook de combinatie van roos met clematis onder de aandacht gebracht.

Cees van Dam, Sylvia Groot en Willem Jan Pepping in de Rozenprieel bij Abbing. Foto door Simon Duin.

In De Nieuwsbode is verslag gedaan van onze aanwezigheid. Klik hier voor de link naar het verslag